Kabe Canlı izle mekke canlı yayın

12 yorum:

  1. Teşekkür ederiz. Naklen Canlı yayın

    YanıtlaSil
  2. Allah Razı olsun Buna vesile olandan.... Takip ediyorum herzaman

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel hergün takip ediyorum... Direk açıyorum evin içinde çalışyor

    YanıtlaSil
  4. ÇOOOOOOKKKK ÖZLEEDİİİMMMMMMM

    YanıtlaSil
  5. allah razı olsun vesie olanlardan gayet güzel

    YanıtlaSil
  6. 24 saat açık olarak kabeyi izliyorum. Allah razı olsun

    YanıtlaSil
  7. Yaptığınız büyük hizmet, Allah cc.sizlerden razı olsun. Bizlerin hasretini bir nebze dindiriyorsunuz.

    YanıtlaSil
  8. Cok.begendim.bende hasret cok.bununla biraz geciyor allah razl olsun

    YanıtlaSil
  9. Sebep olan yapan gibidir.......

    YanıtlaSil
  10. Canim KABEM RABBIM bana nasip etti hem umre yi hem hac ci isteyen herkesede nasip etsin insallah guzel MEVLAM

    YanıtlaSil